Cruzer Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg vil ikke kalle meg selv egenrådig, noen vil nok, ei er jeg sta, påvirkelig eller spesielt veltrent. Saken er tragikomisk. Tragisk, fordi den viser hvor lettlurte vi/jeg er. Komisk, fordi dette ikke er spesielt farlig, men innbyr til hoderystende og svirrende tanker. Trene/spise/tid/motivasjon. Selv er jeg ingen PT eller utdannet ernæringsfysiolog. Jeg er ganske simpelt en mann på 24 år som ønsker å svinge innom her med mine meninger og tanker. Jeg har lest veldig mye på fitnessbloggen, og kjære vene for en støttende og motiverende gjeng dere alle er! (<3) Men syns dere ikke selv at dere er litt hyklere når enkelte av dere inviterer andre "trente" "sterke" "lettkledde" bloggere med på tur? Det er to typer mennesker; Det er de som spør seg selv "Hvorfor hater folk latskap?" Den andre typen som mange her inne kjenner til er; "Hvorfor jeg hater latskap" Ingen her inne har spesielt lyst til å sette ord på sine tanker om latskap, men alle tenker det. Dere tenker det når dere ser enda en "blogg" bli opprettet. Det blir slengt ut noen dårlige ord om hvor mye man ønsker forandring denne gangen. Denne gangen er jeg motivert, men hva faen gjorde deg mere motivert denne gangen enn forrige, dem har vel ikke slutta og produsere bacon og majones. innrøm at dere tenker det Vi har alle hørt sitatet: "Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne" Jeg velger og tro at Homo sapiens mentale kapasitet har etter oppreist kroppsholdning fått en tankebane om at det går an å leve "Behagelig" Denne, ja la oss kalle det en sykdom. Denne sykdommen som har fulgt etter oss i hundrevis av tusener år skal også følge oss i mange år til. Fedme; I USA er fedme beregnet til å forårsake 111 909 til 365 000 dødsfall per år. På verdens basis, ja dere vil ikke vite. Jo mere jeg skriver og jo flere ord som fosser ut av fingrene min så innser jeg at jeg selv faktisk har vært en lat jækel til tross for at jeg har vært aktiv. For hva er egentlig latskap? Er latskap å ikke gå ut med søpla på 3 dager, eller er latskap og ikke brenne 2 kg fett i uka? Det jeg egentlig ville frem til var vel at alt sitter i hodet. Fortell deg selv at du er flink, finn din egen mentalitet. Bruk deg selv! Alle kan.. Dette er bare meg som setter ord på noen tanker. Jeg tar gjerne imot all slags tilbakemeldinger. (Kjære haters, jeg er ikke din fiende. Jeg er helten din.) (Og ja, jeg er anonym) It's not who you are that holds you back, it's who you think you're not. LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17842-din-kropp-ditt-sinn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17842-din-kropp-ditt-sinn/#findComment-678889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.