Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente som har tenkt til å slutte å kuke-rundt, og heller satse litt på et treningsprogram! (y) Jeg har prøvd å sette sammen noen øvelser som jeg føler at jeg mestrer, men er usikker på om det ble en god blanding. Det som er planen (foreløpig) er å trene hele kroppen ca. 3 ganger i uka. Hittil har jeg satt opp disse øvelsene:

Push-ups

Dips (i støtte-maskin med negativ vekt)

Strake markløft

Knebøy

Hip-thrust

Pull-ups (i støtte-maskin med nøytral grep)

Mage i redcord (usikker på navn?)

Hopping opp og ned på kasse

Spørsmålet mitt er da om det er noen øvelser jeg bør kutte ut/legge til/erstatte for å få mer ut av treningen? Målet er å bli sterkere i hele kroppen, og beholde gode proposjoner! Men har veldig lyst på sånn sprettrumpe, hehe :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17535-sammensetning-av-%C3%B8velser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er klart! :) har ikke laget noe program. Det jeg lurte på var vel om disse øvelsene kunne blitt satt sammen til et program som er godt nok til å få trent hele kroppen tilstrekkelig?

Har tilgang til studio, ja! Og tusen takk for tilbakemelding, et ferdig program er vel et alternativ, ville bare prøve å lage et eget hehe :) kanskje bare dumt?

Det er veldig lurt å følge et som er laget fra før. Da vet du at dette er et program som har gitt mange andre før deg gode resultater! :) Hva med starting strength? Det er et veldig bra nybegynnerprogram! Her har du en god artikkel du kan lese: Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...