BKNY Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei. Er nytt medlem her på forumet, og ønsker litt hjelp til oppsett av treningsprogram. Motivasjon er å komme i bedre form. Er 177 høy, og veier 70kg. Er mye borte ifbm jobb ( forskjellige plasser offshore) har trent jevnlig i de forskjellige treningsrommene rundt om, men aldri med et fast program. Dette på grunn av at utstyret varierer mye fra plass til plass. Har i det siste fokusert på hva som er felles for de forskjellige treningsrommene jeg er innom, og kunne veldig gjerne tengt meg å lage et program ut i fra det. Utstyr tilgjengelig: smithmaskin - manualer- dips/chins ramme - rygghev benk - nedtrekkmaskin - benpressmaskin. Dette utstyret finner jeg stort sett overalt hvor jeg reiser. Vel vel.. Noen som kan hjelpe meg basert på denne informasjonen? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17318-nytt-medlem-mas-kjas/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.