MariMeyer Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Heyhey! Jeg har et aldri så lite problem! Beina mine er veldig skeivt muskelsatt, venstrefoten er MYE svakere enn høyre, og jeg sliter skikkelig med å bygge muskler der... Det virker som om den ikke vil bli sterkere! Som tidligere fotballspiller må jeg ærlig innrømme at forskjellen på beina har vært der så lenge jeg kan huske (skuddfoten er mye mer eksplosiv og mye sterkere enn "ståfoten"). Måtte gi meg med fotballen pga jumpers knee, som plaget meg i alle aktiviteter i over 3 år. Hadde betennelse fra hofta til ankelen, og trente så godt som ingenting. Nå er jeg veldig motivert for å få beina mine like, og bygge opp styrken i venstrebeinet! Har trent knebøy og markløft i ca 1 år, men må innse at jeg jukser og bruker høyrefoten for mye... Skal derfor sette opp et program uten knebøy. Men hvordan skal jeg trene opp venstrebeinet?? Har trent mye gående utfall, step ups og ettbeins beinpress, er det nok på sikt for å jevne ut styrken på beina? Hjelp meg!!! Jeg vil bli frisk og sterk! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17288-hvordan-trene-opp-skeive-bein/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.