Xelium Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei folks! Jeg er ny medlem her og jeg har et par spørsmål jeg har lyst til å stille dere ang. meg selv. Jeg er 16 år, veier 53 og er 178 høy. Jeg er altså undervektig, men dette vil jeg gjøre noe med. Jeg har begynt å trene styrke daglig, samt har jeg også kjøpt Weightgainer fra Proteinfabrikken (sjokolade). Målet mitt er da å gå opp i vekt, selvfølgelig. Jeg har begynt å spise flere måltider om dagen. Spørsmål: Hvor mye er det egentlig gainerne hjelper meg? Er styrke bra for meg? Har du tips til hvordan jeg kan gå opp i vekt? Jeg har lyst til å gå opp rundt 15 kilogram. Tusen takk for rask respons! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17281-weightgainer-g%C3%A5-opp-i-vekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg har selv gått fra undervektig til normalvektig med tung styrketrening og masse mat, så det er fullt mulig Du blir nødt til å spise mer. Gainer kan du bruke om du ikke får i deg nok via kostholdet, men prøv så godt du kan å fyllekaloribehovet med vanlig mat. Ha nøtter tilgjengelig, spis mye, spis oftere, spis kaoririk mat som olje, smør, majones, avokado osv. Hold den unna lett-produkter, spis fullfetts-produkter, helmelk, fløte i sauser o.l. Drikk helmelk til frokost og kvelds, gjerne ett par glass om du liker melk Evt ha oboy i. Ikke vær for redd for sukker heller, men alt med måte. Tren tung styrke, og foreløbig styr unna kardio. Jeg gjør det slik at jeg spiser det jeg greier, og så ofte jeg greier, i løpet av dagen, jeg logger all maten min, det er ikke nødvendig men gir en god peiling på hvor mye du faktisk får i deg, og gir en pekepinn på hvilke dager du må spise en ekstra stor kvelds. Om jeg ikke har fått i meg nok i slutten av dagen passer jeg på å spise noen never nøtter og proteinshake før jeg legger meg. Det en gainer gjør er å tilføre karbohydrater og litt proteiner i flytende form. Det er litt som helmelk. Derfor er helmelk like greit. Masse lykke til med å gå litt opp i vekt ! Kristin Charm 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17281-weightgainer-g%C3%A5-opp-i-vekt/#findComment-658955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikH Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Spørsmål: Hvor mye er det egentlig gainerne hjelper meg? Er styrke bra for meg? Har du tips til hvordan jeg kan gå opp i vekt? Jeg har lyst til å gå opp rundt 15 kilogram. Tusen takk for rask respons! 1: Kommer an på hvor mye du spiser. Har du kalorioverskudd gjennom kosten trenger du ikke gainer. Spiser du alt for lite slik at en gainer ikke gjør at du kommer i kalorioverskudd legger du ikke på deg et gram av det. 2: Ja. 3: Spis mer mat enn du forbrenner på en dag (hver dag, over tid) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17281-weightgainer-g%C3%A5-opp-i-vekt/#findComment-659793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.