Kristin Charm Skrevet 6. februar 2013 Skrevet 6. februar 2013 Vekt, høyde og alder, og jeg er ALT for feit til å kunne trøkke 2200 i trynet, sengeliggende:confused: Jeg mente hvilke verdier vekt, høyde og alder er? :happy: Siter
Gamla Skrevet 6. februar 2013 Skrevet 6. februar 2013 Jeg mente hvilke verdier vekt, høyde og alder er? :happy: Det er jo helt merkelig om den måler så forskjellig på ulike kropper. Uhm.. Pass? Av de to kalkulatorene det ble linka til her, fikk jeg alt for høye tall i forhold til scan på sykehuset. Min BMR skal være 1475kcal. Kristin Charm 1 Siter
Kristin Charm Skrevet 6. februar 2013 Skrevet 6. februar 2013 Uhm.. Pass? Av de to kalkulatorene det ble linka til her, fikk jeg alt for høye tall i forhold til scan på sykehuset. Min BMR skal være 1475kcal. Skjønner Konklusjonen er i alle fall at kalkulatorer på nett aldri, aldri vil være helt til å stole på Og 99% av befolkningen har heller ikke noe behov for å vite sin BMR Siter
Gamla Skrevet 6. februar 2013 Skrevet 6. februar 2013 Skjønner Konklusjonen er i alle fall at kalkulatorer på nett aldri, aldri vil være helt til å stole på Og 99% av befolkningen har heller ikke noe behov for å vite sin BMR Helt riktig;) Kristin Charm 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.