mysterio90 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hei. Jeg har lest utrolig mange tråder her inne, for å ikke snakke om alle de six-pack artiklene som er blitt skrevet i avisene i det siste. Kan noen komme med noen konkrete øvelser som kan være bra for magen? Jeg er 23år, veier ca 75kg. Usikker på fett prosenten, men har lagt ved bilde. Kostholdet mitt er ganske grei, tar i tillegg 2 proteinshake daglig. Jeg trener 3 ganger i uka, skal prøve å begynne å trene 4 ganger. Starter med 20-25min kardio trening før jeg går over til styrketrening. Øvelser som jeg tar: Benkpress Markløft Knebøy AB-crunch maskin Dumbbell på skråbenk Lat pulldown med smal grep One-arm row Biceps/triceps trening på maskin Og et par mageøvelser på matta Når jeg kjører kardio trening med 3*3 intervall, hvor stor fart bør jeg ha? Setter utrolig stort pris på tips og råd. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17074-en-god-treningsprogram-for-six-pack/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.