Mrringnes Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hei, jeg har trent styrke i 1år nå (5mnd serriøst, de første 5mnd ble feil) Er 190 og veier 83kg. Jeg trener 5x5. Problemet er kostholdet, jeg sliter ganske så mye med akkurat dette punktet. Målet er å bli fit. Altså store muskler og ikke så mye fettprosent. Men atm driter jeg litt i sixpacken, og tenker på styrken. Hvordan skal kosthodlet være? DAgens kosthold har vært slik, høres dette bra ut, eller helt på trynet? Er amatør når det gjelder akkurat dette: Tunfisk boks 180G Litt chilinøtter 2L HELmelk 5Brødskiver 5Vafler 4kyllingbryst med ris og grønnsaker. Hva kan forbedres? Som sagt vil gjerne være lean, men det er ikke 1 pri atm. Men vil heller ikke måtte deffe pga for mye mat. takk for svar.. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17048-gutt-16-trenger-hjelp-med-kostholdet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.