pialates Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hei, Jeg har satt stor pris på alle råd og vink som gis og spres her på forumet:) nå har jeg et lite spørsmål om hva dere pleier å gjøre på reise, ved litt stusselige(re) treningsforhold og sånt... Jeg tenkte å poste et forslag på programmet jeg starter opp med/endrer til nå til uken: Dag 1. Bryst, skuldre, rygg, biceps Chins Nedtrekk foran Benkpress Dips Arnoldpress En-arms kabelcurl Stående kabelroing (heter det det?, for å trene øvre rygg/mellom skulderblad?) +ryggøvelser Dag 2. Ben, mage, triceps Strak mark Hip thrust Benpress (fordi jeg til nå ikke får knebøy på plass) Smal benkpress/tricepsøvelse 1 kettlebell-øvelse Rollouts på ball Planke, side og foran oppå kettle bell + mageøvelser (flere) Dag 3. Fullkropp Hip thrust Benkpress Strak mark Benkpress/push-ups Arnoldpress Nedtrekk foran Ez-barcurl Push down(har bare lest i nybegynnerprogrammet, men skal se nøyere på videoen for teknikk) Planke -for det første; ser dette greit ut? Har hatt 3-4 dg i uken med trening nå og funnet ut hvilke øvelser jeg "liker"/får til bedre teknikk på og har derfor gjort litt justeringer... -for det andre: Har du/dere noen tips til hva en kan gjøre når en er ute og reiser? Jeg er borte i 2 mnd og har med løpesko, så kadio-biten er grei... Men styrkeøvelser uten vekter, med minimalt med plass (inne) og litt mer plass ute (hvis varmt nok). Hittil har jeg tenkt; Push-ups Dips på sengekant Chrunches, planke og div. Stabiliseringsøvelser på gulv Ev. Statisk knebøy hvis jeg har god veggplass Ev. Chins hvis jeg finner egnede opptrekkplasser;) Ute kan jeg jo kjøre; Burpees Gående utfall Mageøvelser Ryggøvelser Trappeøvelser(dips, utfall, div. lek.) Andre øvelsestips uten ekstra vekter og utstyr tas imot med stor takk:D Og hva syns du/dere om programmet jeg har satt opp -tips til forbedringer er alltid stas!! Ha en knall søndag Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16901-trening-f%C3%B8r-og-p%C3%A5-reise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.