Friera Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hei, Jeg ønsker å starte fysioterapiutdannelse til høsten. Det er slik at jeg ikke har gode nok karakterer for å komme inn i Norge, så derfor ser jeg utenlands. Jeg jobber nå med motivasjonsbrevet. Det ultimate hadde vært fysioterapi i København, men siden det er svært vanskelig (1000 søkere på 64 plasser i kvote 2), regner jeg ikke med at jeg klarer det. Har noen her erfaringer med fysioutdannelsen via Bjørknes (1 år Norge + 2 år Nederland + 1 år praksis) ? Er den god? Verdt pengene? Noen andre her som har søkt - og kommet inn - i Kvote 2 fysioterpaiutdannelsen? Tips til innhold i motivasjonsbrev? Er det forresten jobbmuligheter i Norge som fysioterapaut? Hørt det er svært vanskelig å få jobb. Håper på svar! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16806-fysioterapi-bj%C3%B8rknes-vs-danmark/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.