Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Har laget et strykeprogram til meg selv, og lurte på om noen hadde lyst til å gi meg noen tilbakemeldinger? Har ikke trent så mye styrke før, trent mest kardio. Er 20 år, jente. 160cm, veier rundt 55kg. Trener en slags 2-splitt. Er dette noe som kan funke? Er på andre uka, med 4 økter i hver. Loggen under er fra de to siste treningene jeg hadde.

Overkropp:

Pushups: 2x16

Triceps extension: 1x12, 8kg

Triceps extension: 2x12, 9kg

Nedtrekk: 3x12, 60 lbs

Arnoldpress 1x12, 7kg

Arnoldpress 2x12, 8kg

Roing (bredt) 2x12, 25 lbs

Roing (bredt) 1x12, 20 lbs

Sittende bicep curl: 1x12, 8kg

Sittende bicep curl: 2x12, 7kg

Rygghev: 3x12, 5kg

Underkropp:

Spensthopp: 2x14

Rumpeløft: 3x12, 5kg

Utfall: 3x12, 9kg

Knebøy: 3x12, 40kg

Markløft 3x12, 30kg

Kanskje jeg kan legge inn noen andre øvelser her? Tips? Vet det er mange erfarene jenter og gutter i formuet her, og jeg hadde satt utrolig stor pris på om noen av dere kunne hjulpet meg litt!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva slags roøvelse tenker du på? Noe annet en bredt grep på maskin? Legger til benkpress og militærpress i allefall, gleder meg til å sjekke hva jeg klarer. Er extension og bicepscurl dårlige øvelser?

Skrevet

Stående roing er en fin øvelse. Ikke dårlige nødvendigvis, min erfaring er bare at de er unødvendige. Både triceps og biceps blir stimulert i god nok grad når du trener tunge rygg- og brystøvelser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...