Lizza Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hei! Noen som kan gi meg tilbakemelding på et 2split program jeg har planer om å starte opp med, der jeg ønsker ekstra fokus på rumpe, mage? Jeg har trent fast styrke i 2 år, men ønsker å gå litt videre. Mer definerte muskler, mindre fett. Dag 1: Oppvarming: tøye hofteleddsbøyere + øvelser for å aktivere rumpe + gjøre 1-2 sett med lettere vekter på hver øvelse. - knebøy 2 x 8-10 - bulgarske utfall 2 x 8-10 - hip thrust med vektskive 2 x 6-8 - strake markløft 2 x 8-10 - skrå situps - senke ned bein, liggende på rygg - planke m beinløft (Litt usikker på hvordan jeg best mulig trener magen, rep, serier osv) Dag 2: - benkpress m manualer 3 x 6-10 - sittende roing 2 x 6-10 - arnoldpress 2 x 8-12 - nedturen foran 2 x 8-12 - pushdown m tau 2 x 8-12 - ez-bar curl 2 x 8-12 Rygghev? Tenker også å få inn minst 1 dag med cardio (spinning). Kanskje etter styrke? Og hva med mat? Takk på forhånd til de som kommer med tilbakemeldinger! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16674-noen-som-kan-gi-meg-veiledning-styrke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.