tommy1990 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hei! Jeg har trent over en lengre periode, men det har vært litt av og på og har ikke opplevd spesielt synlig ytre muskelvekst, dette til tross for at jeg løfter mer. Har nå satt meg opp et treningsopplegg som jeg gjerne skulle hatt noen meninger om. Jeg belager meg på trening 4 ganger i uken, 1 økt på ca 1 time. Mitt mål er muskelvekst og markeringer i sin tur. Økt 1 BRYST benkpress flatbenk med hantler Skråbenk 30grader m hantler Flyes i 30grader Reps er her på 10*3; dette gjelder samtlige øvelser. BICEPS hantler Curl m stang BEIN knebøy Leg press bakside lår (husker dessverre ikke navn på denne øvelsen, men ligger på magen og trekker opp en "puff" med beina Økt 2 SKULDRE Skulderhev Sidehev RYGG Nedtrekk Low row korsrygg MAGE Både fremside og sidemuskler i to ulike apparater TRICEPS (husker ikke navn) men trekker en stang ned, øvelse som belaster triceps triceps extension Økt 3 = økt 1 Økt 4 = økt 2 Jeg har fått innspill om at det er for få øvelser per muskelgruppe og at jeg burde fortsette trene fire dager, men trene en muskelgruppe kun 1 gang i uka. Noen som kunne kommet med innspill? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16626-evaluering-av-treningsopplegg30/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.