Gå til innhold

er 80-talls singlet inn??


glenn

Anbefalte innlegg

hvorfor tror gutter/menn at det er kult å trene i en singlet som var inn på 80-90tallet???? :p samt masse body hår og renner svette gjennom på apperater, å ikke vaske el legge noe imellom!! udigg å være neste man som legger seg nedpå benk-apperaten el noe annet! fackings irriterende! som jeg snur til å presse meg mer!! hva syns dere??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor tror gutter/menn at det er kult å trene i en singlet som var inn på 80-90tallet???? :p samt masse body hår og renner svette gjennom på apperater, å ikke vaske el legge noe imellom!! udigg å være neste man som legger seg nedpå benk-apperaten el noe annet! fackings irriterende! som jeg snur til å presse meg mer!! hva syns dere??:)

Hihi hvor trener du? Har ikke sett så mye til dette i Norge, men er nå i Spania og her er det MYE singlet, men alle bruker håndkle. De ligger i en stor bunke ved inngangen til fri benyttelse. Virker som dere skulle hatt noe lignende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...