kvikka95 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hei, jeg er en 17 år gammel jente som har lyst til å miste noen kilo. Jeg er 158 cm lav og veier 58 kg. Jeg har ikke så veldig mye tid til å trene før i midten av januar. Har laget en matplan og lurer på om den ser grei ut? Denne er bare for en av dagene, skal ikke spise kyllingfilet hver dag Frokost: Omelett laget av 2 egg Klementin Mellommåltid: Eple/Pære/Appelsin Lunsj: Fetasalat av 100 g salat 50 g Agurk En skje mais 50 g Fetaost mellommåltid: Halv boks Mager Kesam med oppskjært frukt. Middag: 200-250 gram kyllingfilet (medium til stor kyllingfilet) 50 gram kokt jasminris 100 gram Brokkoli Salat, agurk, mais, tomat o.l valgfri lett saus eller dressing Om jeg er sulten etter middag kan jeg spise et eple eller 100 g cottage cheese. Alt tilsammen ca 1300 kalorier. Om jeg trener, skal jeg selvfølgelig spise mer! Har aldri satt opp en matplan før, så vil veldig gjerne ha tilbakemeldinger på denne! Kan jeg gå ned ca 1 kg i uken om jeg følger denne? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15699-min-matplan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.