Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! smiley.gif

Jeg er en 17 år gammel gutt som er ca 1,71 cm og veier 85 kg. Jeg begynte å trene for ca 4 mnd siden, og har trenet styrke 6 dager i uken etter det. Og rett og slett som tittelen sier, jeg trenger hjelp med en diett jeg kan begynne å gå på, ikke for å gå ned i vekt, men for å gå ned i fettprosent. Jeg er en ganske kraftig bygd kar og har veldig lyst til å bli kvitt det ekstra fettet som henger rundt om kring på kroppen, og spesielt magen. Kostholdet mitt har vært dårlig i så mange år jeg kan huske, og er først nå jeg har begynt å trene ordentlig, og nå må jeg i tillegg begynne å tenkte på kosthold. Men før jeg skulle begynne på noe virkelige greier når det kommer til kostholdet så lurte jeg da egentlig om det var noen som hadde noen tips om hvordan jeg kan gå ned i fettprosent, altså forskjellige måltider på dagen, hvor mye, hvor ofte, oppskrifter til forskjellige saker eller linker til andre nødvendige sider som du tror kan være til hjelp for meg.

Og når det kommer til dietten vil jeg helst ha mat/produkter jeg finner i en vanlig matbutikk/butikker som er lokalt. smiley.gif

Håper noen har tid til å hjelpe meg litt, og kanskje sette opp en liten diett for meg.

Vist det er noe jeg har glemt å sagt så bare spørr, skal svare så fort jeg kan! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15615-diettkosthold-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...