MLB Skrevet 7. desember 2012 Skrevet 7. desember 2012 Hei Jeg trenger litt hjelp til å sette opp et styrketreningsprogram spesielt rettet mot amerikansk fotball. Det vil si at jeg trenger et program som trener hele kroppen, men med spesielt vekt på bein, rygg og skuldre/nakke. Noen føringer for programmet: - Korte økter (maks 1-1,5 timer): Jeg like mye bedre å trene fort å effektivt, og heller trene oftere (opptil flere ganger pr dag) - Viktig med øvelser som bidrar til å forbedre spenst og spurt - Ikke markløft (kneskade gjør at jeg ikke kan bruke denne øvelsen) - Mest mulig bruk av frivekter (liker f.eks. bedre å kjøre hantelpress enn benkpress, siden det aktiverer støttemuskulatur i større grad Kjør debatt Siter
DannyGrind Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 Her er det meste du trenger å vite: http://www.huskers.com/pdf8/836632.pdf?DB_OEM_ID=100 Siter
Patrick80 Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 ..eller bestill denne boka her Det beste programmet jeg noen sinne har kjørt. Treningspartner anbefales, mye morsommere å løpe sprint MOT noen. :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.