Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker tips til et eventuelt treningsprogram? Har dessverre ikke penger til å kontakte pt (correct me if im wrong hvis det koster noe), mtp at jeg er student, så hadde vært helt ok om noen kunne hjelpe meg litt her. Er dessuten ny på denne siden, så om jeg bruker denne siden feil på en eller annen måte, så beklager jeg for det. Jeg bøyer meg i støvet for dere som har litt mer erfaring enn meg, og tar imot all hjelp jeg kan få.

Jeg har i det siste falt for styrketrening, i og med at det er det eneste jeg kan trene (har akillessenebetennelse). Før trente jeg utrolig mye kardio, som har ført til denne betennelsen, men føler jeg trenger en større utfordring. Jeg ønsker å bygge muskler, men samtidig vil jeg gå ned i vekt.

Er det noen som har tips til en stakkars sjel?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15158-tips-til-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Start på i dag/i morgen/mandag: Bygg grunnstyrke med Rippetoes Starting Strength - Fitnessbloggen !

Kjør dette i hvertfall 4 uker. Hvis du er usikker på noen øvelser™ eller noe så sjekk youtube-videoer før trening eller spør nærmeste bro på gymmet.

Ja og en ting til; No Excuses. Execute or gtfo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...