Gå til innhold

Hollywood - Tracy Anderson method


Toril

Anbefalte innlegg

Leste om Hollywood-kjendisenes trener Tracy Anderson i et bilag til denne månedens Costume (nr 7-12). Det er vel få som er begeistret for en "ekspert" fra Hollywood, men jeg slenger det inn for moro skyld.

Sitater fra artikkelen:

- "Hun (Tracy) var ikke så begeistret for de store musklene hun fikk av å trene tunge vekter"

- "tren 1 time (30 min kondisjon, 30 min styrke/toningøvelser), 6 dager i uka"

- "Ta mange rep. med lette vekter. Holder du deg til vekter på maks 1,5 kg (!!), unngår du bodybuilder-aktige muskler, og får slanke muskler."

- Kjendiser brukes som middel for markedsføringen som vanlig, her f eks Gwyneth Paltrow og Madonna.

- 2 andre "eksperter" nevnes også, men jeg reagerte mest på Tracy A.

Hjemmesiden hennes: Tracy Anderson Official Site - Metamorphosis

Mulig dette er et litt "ferdig-diskutert" tema altså.. Det var ment mer som en liten oppdatering, på hva som leses av f eks tenåringsjenter.. Men sleng gjerne inn kommentarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...