Toril Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Leste om Hollywood-kjendisenes trener Tracy Anderson i et bilag til denne månedens Costume (nr 7-12). Det er vel få som er begeistret for en "ekspert" fra Hollywood, men jeg slenger det inn for moro skyld. Sitater fra artikkelen: - "Hun (Tracy) var ikke så begeistret for de store musklene hun fikk av å trene tunge vekter" - "tren 1 time (30 min kondisjon, 30 min styrke/toningøvelser), 6 dager i uka" - "Ta mange rep. med lette vekter. Holder du deg til vekter på maks 1,5 kg (!!), unngår du bodybuilder-aktige muskler, og får slanke muskler." - Kjendiser brukes som middel for markedsføringen som vanlig, her f eks Gwyneth Paltrow og Madonna. - 2 andre "eksperter" nevnes også, men jeg reagerte mest på Tracy A. Hjemmesiden hennes: Tracy Anderson Official Site - Metamorphosis Mulig dette er et litt "ferdig-diskutert" tema altså.. Det var ment mer som en liten oppdatering, på hva som leses av f eks tenåringsjenter.. Men sleng gjerne inn kommentarer... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14975-hollywood-tracy-anderson-method/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.