Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God kveld godtfolk.

For litt bakgrunn og hva jeg trener så kan du/dere jo se på følgende; http://forum.fitnessbloggen.no/threads/hvordan-skal-dette-g%C3%A5.13899/#post-563529

som jeg har skrevet i bloggen så ønsker jeg å prøve meg på biorytmediett. Det har vist seg å ikke være så lett når jeg pendler, å dermed ikke har de beste mulighetene til oppbevaring av mat etc...

I dag har mat inntaket sett ut som følgende:

0700, Frokost: En slurk Tran og en Proteinshake 40g (FAST1 fra X-life) m/kreatin monohydrater blandet med melk

1100, Lunch: Tunfisk i olje (160g totalt, 112g fisk), og en halv boks med mager kesam

1600, Før trening: Proteinshake 40g (FAST1 fra X-life) blandet med vann

1845, Etter trening: Proteinshake 40g (FAST1 fra X-life) blandet med vann

1930, Middag: 150g svinefile, 150g karbonadedeig, bakt potet, halv boks med mager kesam

2130, kveldsmat: 5 skiver grovt brød med peanuttsmør m/syltetøy og/eller brie m/syltetøy

tar og CLA 3 ganger om dagen, samt ZMA og multivitaminer om kvelden.

HJELP???

noe som har lyst til å hjelpe meg mtp om jeg er på rett vei?

er jeg på villspor eller.....?

Tar imot all hjelp med takk:)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...