Zimbo Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg har lyslampe - har brukt det i slutten av oktober begynnelsen av november i mange år. Kjøpte den etter en fryktelig høst hvor jeg til slutt følte at jeg gikk i koma hele den "våkne" tiden. Sitter med den en time i løpet av dagen og det funker gull. I år har jeg hatt skade som har gjort at jeg har vært mindre bevegelig og dermed også mindre ute. I begynnelsen av oktober så fikk jeg spisekikk som ikke sluttet. Var ikke så nøye hva jeg spiste så lenge det var karbohydrater. Etter en drøy uke med tull og økende fortvilelse så datt 10-øringen ned og jeg fikk hentet lampen. Nesten en måned før jeg vanligvis bruker den. Spisekikket forsvant etter to dager og jeg sover på natten og er våken på dagen. Har aldri angret et sekund på at jeg kjøpte den. Er en sånn som dette jeg har: Fikk gnisten tilbake med lyslampe -bt.no Lykke til Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14340-lyslampe-mot-vinterdvale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.