Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det enkle svaret er: Spis det du spiser. Går du ikke ned i vekt, reduserer du litt. Går du så ned, hold deg på den matmengden til du stopper å gå ned i vekt. Deretter reduserer du mer.

Du kan forresten også øke aktivitetsnivået litt med samme matmengde for samme resultat.

Viss eg skulle redusert matinntaket så ville eg måtte gå ned på rundt 1000 kcal om dagen, og trur ikkje kroppen min vil det...

Fortsetter under...

Eg har brukt Tanita maskina som dei har på Sats, hadde trudd at den skulle vere ein sikker målemetode. Men i følge den testen står det at eg har 20 kilo fettmasse, fettfrimasse 48,10 og muskelmasse 46. Så i mitt hode blir det slik 20 + 48,10= 68,10.

Høres riktig ut for meg: 20kg fettmasse på 68kg = ca 29%. Så "Ripped" tror jeg ikke du er enda :p

Viss eg skulle redusert matinntaket så ville eg måtte gå ned på rundt 1000 kcal om dagen, og trur ikkje kroppen min vil det...

Hmmmm. Vet ikke stort annet hva du kan gjøre da. For om du hadde økt aktiviteten så hadde det totale kaloriunderskuddet blitt det samme som om du hadde redusert matinntaket. Hva med å prøve å spise litt mer i en periode og prøve å legge på deg litt muskler for så å prøve å kvitte deg med fettet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...