Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ny jente på forumet som egentlig føler seg ganske så ukjent på det store trene markedet.

Nå er jeg inne i en fase hvor jeg skal være på ett sted hvor trening og kosthold preger hverdagen og skal gjøre det i 10 uker. Stortrives med dette og ser både form og vekt endrer seg stadig sakte men sikkert dag for dag:)

Vi har styrketrening også, men jeg føler at det ikke gir meg så mye. Dette er da en obligatorisk aktivitet og ikke noe jeg bare kan velge bort til fordel for noe jeg selv ønsker dessverre.

Til uken vil vi ha styrketrening på tirsdag som er styrke med stand noe alla bodypump time om noen er kjent med det? Vi bruker vekter og manualer og gjør øvelser sammen som for det meste går på de store muskelgruppene i kroppen. På torsdag skal vi ha styrke i styrkerom og det er også apparater som går på HELE kroppen. Jeg kjenner at jeg trenger noe annet.

Har kikket litt på den nybegynner guiden her på siden. Jeg har drevet mye med styrketrening før, men har gitt opp for fort fordi jeg ikke føler jeg får det jeg trenger ut av treningen.

Det jeg da lurer på er om jeg kan trene det programmet som står på nybegynner guiden for eksempel mandag, onsdag og fredag på tross av de to andre dagene med styrke som er satt opp på planen? Eller vil det ødelegge alt og jeg få en kropp som er helt ødelagt?

Noen med erfaring eller tanker rundt dette??:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14124-forvirrende-styrketrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...