Ole Jørgen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 hei jeg har trent styrke i over et år nå. det siste halv året litt med seriøs. men føler på sinns og kropp at jeg må enten bygge kropp eller gå ned i vekt å få mer markerte muskler, for å ikke stå stille. stemmer dette? jeg trener styrke 4 ganger i uken. skal inn i militæret i januar, derfor vil jeg ned i vekt og å få bedre kondis vil dette gå mye utover styrke treningen? hvordan bør jeg gjøre dette ? har ikke så veldig lyst å ha flere trenings dager, eller kan jeg ikke trene styrke og kondis samme dag? kropp: mann 21 år høyde: 179 cm vekt : 80- 83 kg frokost 0600 skål med havregryn og rosiner (melk ) proteinpulver med melk frokost 0900 4 skiver med grovt brød ( skjøtt pålegg og leverpostei) vann dette spiser jeg også kl 12. ca kl 1100 og 1400 spiser jeg frukt ( banan eller eple) middag kl 1600 spiser jeg det mamma har laget det er vel helt vanelig mat som kjøtt eller fisk med tilbehør. drikke proteinpulver etter trening. er det noe jeg bør endre på for å gå litt ned i vekt ? er ikke snakk om å få six pack. (enda) takker for all hjelp Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13934-veien-videre-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.