waterlogic Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg går for tiden 3. året på videregående, og planlegger å gå på folkehøgskole neste år. Å søke skuespill/teaterlinjen har alltid vært planen, og jeg har flere skoler i kikkerten, bl.a. Romerike, Danvik, Ringerike, Skiringssal og Solbakken. En annen ting er treningsmulighetene på disse skolene. Hjemmesidene deres gir mangelfulle opplysninger om tilgang til treningsrom med frivekter, rack o.l. Samtidig som jeg prioriterer å finne en god skole med godt beryktede lærere, vil jeg også prioritere styrketreningen jeg er blitt så avhengig av. Humøret synker betraktelig om jeg ikke får de fire øktene jeg trenger i uka. Det jeg lurer på, er om noen her kjenner til disse folkehøgskolene og treningsmulighetene der? Og på andre folkehøgskoler generelt - er det strenge innetider? Er det åpent for at elevene kan kjøpe årsmedlemsskap på treningssentre utenfor skoleområdet? På Danvik fhs i Drammen er det visstnok ikke treningsutstyr (de har en stor gymsal, though). Denne skolen er favoritten min så langt - men om jeg ikke får trent noe særlig på ett helt år, vet jeg ikke helt om jeg er like begeistret for skolen lenger. Hva tror dere? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13901-treningsmuligheter-p%C3%A5-folkeh%C3%B8gskole-forvirra-much/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mali-H Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Tror det beste her er å ta telefoner til de mest aktuelle skolene først og høre med disse da reglene og muligheten kan variere en del. Erfaringsmessig er skolene svært behjelpelige med å svare på det en lurer på angående året. Aldri gått folkehøgskole selv, så kan dessverre ikke hjelpe noe mer enn dette. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13901-treningsmuligheter-p%C3%A5-folkeh%C3%B8gskole-forvirra-much/#findComment-538470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.