kjm Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hei! Jeg skadet fremre korsbånd forrige uke og humper rundt på krykker. Jeg er sikker på at det ikke er revet over, til det er jeg for velfungerende (kan gå forsiktig på beinet og kan bøye det lett uten for mye ubehag), men jeg får svar på MR-bilder og statusrapport i løpet av uka. Inntil videre har jeg veldig behov for å trene bare litt, det jeg kan, og jeg lurte derfor på om noen har noen tips til liggende/sittende øvelser for overkropp som jeg kan komme i gang med mens jeg venter. Jeg er gruppetreningsinstruktør på forskjellige aerobic og styrketimer og har hatt en daglig praksis i ashtanga yoga, og er i ferd med å bli ganske rastløs når jeg føler at jeg bare sitter her. Ser for meg noen økter med biceps curl, fransk press og nedtrekk, sittende/liggende på benk, samt sit-ups av ulike slag. Blir veldig takknemlig hvis noen har noen innspill på hva jeg kan prøve meg på når det skorter på kreativiteten! Og evt. noen gode forslag på hvordan jeg kan varme forsiktig opp for å komme i arbeidsmodus... God søndag! Hilsen Karen Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13611-styrketrening-for-overkropp-etter-korsb%C3%A5ndskade/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.