Anastasiya Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei! Jeg har trent i snart to år nå, har gått ned en del i vekt, men har det siste året stagnert på 67 kg. Jeg har tatt kroppsanalyse og sammensetningen der er ikke noe å si på, jeg har fettprosent på 21 og er 167 cm høy. Nå har jeg jo ikke hatt noe annet mål med treningen enn å bli bedre form og være aktiv fram til nå. Og dette føler jeg har oppnådd og vedlikeholder ganske greit. Nå har jeg lyst på mer. Jeg er striks på kosthold og har tilegnet meg bra kunnskap på det område føler jeg selv. Har også funnet min egen måte å spise der jeg lytter på kroppen. Jeg har et motto : "If man made it, dont eat it." og følger stort sett dette fram til at jeg kjenner suget etter korn og melkeprodukter, og tillater meg å spise dette i sunne varianter og moderate mengder når jeg føler jeg må ha det, som på oppkarbing! Jeg trener styrke tre dager i uka, intervall på tirsdager og langdistanse på torsdag. Hva bør jeg starte med nå som jeg har satt meg nye mål. Det er å stille i Norway Open i 2013. Jeg har et år på meg. Er det overhode mulig å klare det på så kort tid? Hva bør jeg tenke på? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13556-sykt-lyst-%C3%A5-stille-i-konkuranse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.