OppdragFredrik Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hei, Jeg sliter veldig med å spise om morgenen og særlig når det er tidlig, men fikk et tips av en kamerat som jeg tok litt videre. Det jeg lager om morgenen er en slakks "shake". Det jeg har oppi: 1 egg, helst uten plomme. 4-5 Hasselnøtter 4-5 Mandler 4 spiseskjeer med fiber fra en frokostblanding. 4 spiseskjeer med havregryn. Litt rosiner. 3 skjeer med Cottage Cheese 1 Banan Litt Cayennepepper En del melk slik at alt blir ca 800 - 1000 ml. Alt dette har jeg i en bolle og bruker stavmikser, mikser det i noen minutter slik at alt er en "suppe" og heller det på en drikkeflaske med stor tut. Det smaker veldig greit og er lett å drikke. Hva syntes dere? Er dette bra om morgenen? Jeg går 3-4 timer uten å være sulten med pleier å spise noe frukt etter 2-3 timer. Er det noe annet jeg burde ha oppi, eller bytte ut? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13548-problemer-%C3%A5-spise-om-morgenen-men-lager-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.