Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vil få en stram og fin kropp, men har så og si null peiling på kosthold og mat. Jeg veier ikke mye, så hovedsaken er at jeg vil ha stram kropp. Gjerne gjøre om fettet mitt til muskler:P

Har også tatt silikon for 3 mnd siden, så jeg må trene opp brystmuskelen min. Tips til det å?

Tusen takk hvis noen kan hjelpe meg :D:D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12990-trening-og-kostholds-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja, hehe. Jeg er 174 cm og veier 64 kg. Som sagt så er ikke målet å gå ned i vekt, men å få en slank og stram kropp:)

Jeg kan lite om trening, føler meg veldig uerfaren på dette området. Jeg skal melde meg inn på treningssenter nå når jeg får lønning igjen, og har planer om å trene ca 3-4 dager i uken:) Kanskje starte med 2 dager, så jeg ikke blir lei. Jeg vet ikke helt hva som er best? Hva vil du anbefale?:)

3-4 dager i uken er flott! Synes du bør gå for et godt fullkroppsprogram nå i starten, så du får kjørt gjennom kroppen flere ganger i uken, og blir vant til styrketrening :) Synes du skal se på dette: Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...