frusurdal Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 I det siste har eg trent rygg og skulder. Etter trening idag, har eg hatt veldig vondt midt mellom skulderbladene... Kjennes uansett ke bevegelse eg gjer:P Normalt i starten? eller e dette noe eg bør ver ops på? Siter
Kristin Charm Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Veldig normalt å være støl både her og der i en nybegynnerfase. Føles det vondt som i ordentlig smertefullt, eller kjenner du at det minner om hvordan det føles når man bare er ordentlig støl? Siter
frusurdal Skrevet 14. september 2012 Forfatter Skrevet 14. september 2012 Ja tenkte meg det:) mm..E faktisk mest vondt når eg beveger hode rundt omkring:/ Då kjenner eg det river sikkeligt i ryggen og opp t nakken...Bør vel vente til neste uke før eg trener mer av rygg:) Bare håper eg ikkje har strekt gjort noge... Kristin Charm 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.