ReBella88 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Finner seriøst ingen bukser som passer! Saken er at jeg har tynne bein i forhold til det som passer i livet. Om jeg f.eks. finner et par bukser som ikke gir meg den berømte muffintoppen så henger de bare på beina mine,samme med slike high waist bukser. bruker 36 i låra,38 rundt rumpa og 40 for å få igjen knappene Og når jeg skal kjøpe bukser som er i tommer istedet så må jeg liksom opp i gud vet hvor mange tommer,som ikke finnes noen plass. Jeg er ikke feit,greit jeg har noen kg ekstra på kroppen men hjelpes da. Skal da ikke trenge å gå på "jeg-er-smellfeit-og -må-handle-på-egen-butikk" for det?! Veier 75 kg og er 166 høy. Vet ikke helt hva jeg vil frem til med dette innlegget,men om noen har det samme problemet,eller noen vet hvor jeg kan finne bukser som passer så hadde det vært supert! Nå kjøper jeg bukser i str40-42 også syr jeg inn de i beina før jeg bruker de,men det er så tungvindt å gjøre det! Skal ikke trenge å skreddersy bukser synes jeg! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12148-idiotiske-bukser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
katari Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 moteindustrien satser på det de kaller "normalen" som vi kan himle med øyene over. det er økonomisk lønnsomt for de og holde seg innenfor en hvis bredde, derfor bryr de seg ikke om å lage noe for ett bredere marked. Jeg har alltid vært kort, flat rumpe og litt mage , dermed er alle bukser for lange i bena, men for å få de igjen i livet har de ofte blitt for slacke rundt rompa, som i liten grad eksisterer... Livet er kjipt. Gå for skjørt eller kjole isteden? Eller fortsett og sy... Tommene er også forskjellige i forhold til hvilken passform buksen har, er den lav i livet må jeg ha 27 tommer, er den høyere i livet må ned ned i 26 tommer fordi jeg er smalere rundt livet lengre opp enn rundt "rett over hoften". Min favorittmodell er den som heter Slim på H&M. Den går ca til navelhøyde og dekker dermed en "muffintop"(Eller mammamage fra graviditeter) ganske bra og jeg kan gå ned i tommer, pga at den ikke er så lav i livet, dermed blir den heller ikke så slack i rompeområdet:) Denne modellen er smal i bena, liker du heller mer rette ben kan du kjøpe den modellen som heter bootcut f.eks:) Annet vet jeg lite om, flere tiår siden jeg hadde cash til å handle i dyrere butikker, altså i mitt before children liv:) Men bare så det er sagt, jeg vil heller gå i en " jeg er smellfeit..." butikk og finne en bukse som sitter kjempebra på kroppen og som får meg til å se bra ut enn å gå i en kjedebutikk og presse meg inn i en modell som ikke er flatterende for min kropp:) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12148-idiotiske-bukser/#findComment-471397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 leggings eller jeggings heter det vel fra levis er bra shit disse cubusbuksene er jo ikke så dumme heller.. jeg ville gått for tøyelige bukser Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12148-idiotiske-bukser/#findComment-471448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.