Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 20 år og trent 2-3 ganger i uken det siste halvåret. Men nå kjenner jeg at jeg er klar for å ta et par steg videre og trenger derfor tips på hva jeg trenger med på programmet slik jeg har satt det opp nå og gjerne hvor mye jeg bør ligge på kcal-messig på en dag dersom målet er å gå ned i fett og opp i muskelmasse. Har prøvd å sette opp en 3-splitt som jeg tenker å kjøre gjennom en dag i uken sammen med en dag med kondisjon.

Treningen:

Mandag:

Rygg & Biceps

Markløft 3 x 8-12

Foroverbøyd roing 3 x 8-12

Bicepscurl med stang 3 x 18-2

Hammercurl 3 x 8-12

Onsdag

Bryst, skuldre & triceps

Benkpress 3 x 8-12

Brede benkpress 3 x 12

Flyes 3 x 8-12

Skråbenk med manualer 3 x 8-12

Benkroing 3 x 8-12

Militærpress 3 x 8-12

Smal benkpress 3 x 8-12

Frankspress 3 x 8-12

Fredag

Lår, legger & mage

Knebøy 3 x 8-12

Bulgarske utfall 3 x 8-12

Tåhev 3 x 8-12

Planke 3 x max

Situps 3 x max

Slik jeg ser det er det flest mangler på lår, legger og mage. Men trenger tilbakemelding på alt, gjerne tips og forandringer.

Kosthold

Trenger også tips til kosthold. Høres det riktig ut å legge meg på 2400 kcal og en fordeling på 40 % proteiner, 30 % karbohydrater, 30 % fett. Noen som har tips på hvordan en dag kan se ut?

- Jonas

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...