Gå til innhold

"Water tight" Bli kvitt vann?

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Selvom jeg har vært på PSMF osv. Så føler jeg fortsatt jeg har en del vann(med mindre dette bare er fett da,haha)! Men hva er egentlig dette produktet? Bare tull? Ser etter zma da jeg kom over dette!

NordicNutrition

Skal ila 3 dager bli kvitt vann/gjør deg tightere! Virker litt BULLshitt for min del!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11909-water-tight-bli-kvitt-vann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bullshit indeed ;) Beste for å fjerne oppsamlet vann er lite karbohydrater, lite salt og mye vann. Men vann oppsamlet i kroppen er ikke farlig, og vil komme og forsvinne med jevne mellomrom. Ingen vits i å fokusere på det bare :)

Drikker du nok vann? Vann fordriver overskuddsvann (og salter). Fettforbrenningen skjer vha vann, så vann er viktig! Jeg finner ikke innholdsfotegnelsen så det er umulig å si om det er tulle eller ikke. Jeg vet dog at det finnes vanndrivende urter, men det viktigste er å finne ut årsaken til vannoverskuddet vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...