Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er inspirerende å se folk rundt deg komme i form og spiser riktig.. musklene blir tydeligere og kroppen tar skikkelig fasong!! Jeg ser at det disse har til felles er hjelp. Jeg har ingen i min vennekrets som kan hjelpe meg med slikt - så jeg spør her. :)

Jeg skal spise riktig - og spiser det du sier jeg skal spise. Jeg skal trene og nå mine mål - etter det du forteller meg at jeg skal spise! Jeg blir ditt prosjekt!!!!!

Jeg har tidligere slanket meg 30 kg. og vet at jeg har disiplin til å gjøre det! Det er bare det at jeg trenger noen å "svare til"... ellers er det lett for å lure meg selv!

Nå er jeg høygravid og lagt på meg noen kilo igjen. Det vil ta noen måneder før jeg kan komme skikkelig i gang med treningen - men kostholdet kan en starte med med en gang.

Jeg er 173 cm høy. og lå på 70 kg før.. (var nede i 66kr - men sluttet å røyke så kom de kiloene som jeg "aldri ble kvitt")

Målet mitt nå er å trene og få en "fit" kropp.. jeg vil gjerne ned i 66kg igjen.. men målene og slikt kan vi ta underveis. Om du ønsker å ta på deg et prosjekt - så må vi bruke litt tid på å bli kjent og legge en plan sammen..

Håper noen ønsker å se til meg :) hihi..

Jeg er MEGA motivert!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11606-s%C3%B8ker-entusiastisk-pt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...