Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er på jakt etter et treningsprogram som egner seg til trening med forholdsvis lite utstyr. Med det mener jeg: maks manualvekt på 20kg, benk fra 0-90grader vinkel, 220cm stang -20kg med vekter rundt 100kg, benkpress benk og et multiapparat med roing, nedtrekk, bakside og framside av lår.

Har tidligere trent på studio med rikelig med utstyr siden nyttår, kun med litt over en måneds pause nå i sommer. Er i hovedsak ute etter et fullkropsprogram som er relativt lett å følge opp. Forøvrig har jeg 3-4 dager til trening i uken, hvor 3 av de er styrke og 4 som kondisjon. Noen tips?

Fortsetter under...

Takk for svaret. Har faktisk studert litt nærmere på 5x5 og ser ganske lovende ut for min del.

Knebøy rack er det her også, så er jo midt i blinken.

Har lest en del om kondisjonstrening og styrketrening, hvordan de ikke burde kombineres for maksimal styrke. Om jeg legger inn kondis i programmet, bør jeg trene kondis f.eks før styrkeperioden eller etter styrke perioden? Da er det kanskje snakk om 1 gang i uken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...