MartinB Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Heisann! Kan vel med en gang si at jeg er ganske fornøyd med hvordan kroppen ser ut, men jeg ser jo alltid rom for forbedringer, og har vel funnet ut at kostholdet er min største svakhet! En blanding av mangel på grønnsaker/for lite mat er vel det største problemet antar jeg. Målet mitt er jo å bli enda litt mer definert, samtidig som jeg holder vekta rundt det samme, et par kg fra eller til er ikke så farlig. 193 cm fordelt på 97 kg er ståa. Trener et 2split program som blir gjennomført 4 ganger i uka og i tillegg løper jeg 2 ganger! Mitt matinntak iløpet av en dag er selvfølgelig varierende, men kan se omtrent slik ut: Frokost: 2 egg 4 skiver med bacon 1 glass med grapefruktjuice 1 glass med sjokomelk Lunch: To kyllinglår med potetsalat Etter trening: 2 scoops med cellmax Middag: 400 gram svinekjøtt og 200 gram pasta. Kvelds: Evt rester fra middagen. Ser jo selv at det er stor mangel på grønnsaker og sikkert mye annet som kunne ha vært bedre. Hvis det er noen som føler for å hjelpe meg litt med en matplan så hadde jeg vært evig takknemlig! Er heller ikke fremmed for å bruke proteinpulver, for det hender at noen dager blir travle med en del overtidsarbeid osv. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11447-forslag-til-matplan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hei og velkommen til FB Det du kan gjøre er å legge inn en typisk dag på diett.no eller lignende nettside og få en oversikt over hvor mye du får i deg av de ulike næringsstoffene, for deretter å skrive det inn her. Du tar på ingen måte skade av å spise litt mer proteiner, og pulver er greit å ha når du ikke klarer å få det i deg gjennom mat. Og det burde absolutt komme inn noen grønnsaker her ja Grapefruktjuice og sjokolademelk er ikke spesielt gunstig i forhold til næringsinnhold, og potetsalat er også veldig varierende. Om du ønsker å gå ned i fettprosent må du gå på et veldig moderat underskudd, eller eventuelt holde vedlikehold og bygge muskler. Det tar selvfølgelig tid, men det vil gi et langvarig resultat. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11447-forslag-til-matplan/#findComment-444718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.