Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 22 år som ønsker å få kontroll på treninga mi igjen,

trener en del men føler jeg har mistet kontroll på hva jeg egentlig holder på med.

Kan si en kort oppsumering av hva slags type trening jeg har holdt på med, å hva jeg driver med nå.:

* drevet med alpint aktivt, så er veldig glad i trene med min egen kroppsvekt, fordi det er det jeg alltid har vært vandt til.Etter 2 kne skader så har jeg vært på pause benken og begynte smålig å trene igjen når jeg va ca 19, å da hadde mistet en del muskel masse å styrke.

*drevet en del med dans også.

* nå trener jeg styrke, kondisjon og mye trening med min egen kroppsvekt. Trener en del balanse også.

Det jeg trenger hjelp til er:

Et treningsprogram som innebærer disse tingene som jeg trener!

Trenger veiledning til hva jeg skal gjøre for å gå ned i fett prosenten!

Vil ta dette mer seriøst en noen gang, for trening det er det jeg liker, og liker å prøve nye aktiviter!

Vil være mest fleksibel på alle områder, vil ikke bare være muskler!

Når det gjelder kosthold, så er jeg ikke den flinkeste.

Men det jeg tenker på når jeg velger hva jeg skal spise er hva kroppen min liker,

å hva som er bra for kropp og sinn.

kom med tips:D:D

Fortsetter under...

RYP er ganske greit igrunn. Enkelt fullkroppsprogram, som utføres 3 ganger i uka (personlig har jeg lagt til 20 min kardio i hver økt og). Du øker fort på vekter, noe som i seg selv er motivasjon. Har trenet det i 18 uker nå, og kjenner mye forskjell, ikke så mye synlig annet enn armer, rygg og ben mtp. at magefettet uheldigvis fikk ta overhånd før jeg tok til fornuft og begynte med trening. Men anbefales, none the less. Er ikke diett-ingeniør, men personlig har jeg kuttet ned på brød, potet og sukker, og heller økt på med proteiner. Det hjelper!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...