Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, har trent stryke ca 2 år. Trenete vel sikkert ganske mangen 100 talls timer med PT riktig,løft dietter og div, men har lyst å prøve å trene innen fitness trening, for var bare rein kroppsbyning, og ble et veldig dårlig miljø, på sentre til slutt, så bytte men nok om det!! diett setter jeg opp selv, men er utsikt etter noen nye treningsprogramer, mer fitness. kanskje en 3 splitt som kan trenes 2 ganger i uken, eller en 5 splitt, programmet må være ganske tung å gjenomføre! for skal veldig mye til før det er tomt på tanken^^ håper på postive tilbakemeldinger, tommy:)

Fortsetter under...

styrke i dag

73kg

1RM

benk: 115

mark: 160

kne:150

veit ikke hva du mener med mangen øvlser, men har kjørt en del 4x4 , 5x5, 4x6 8x12 og 12x15, kan ikke si at jeg har noe rep sett jeg er mer gladi i, men blir lei vis jeg kjøre samme rep over lange tider!

baseøvelser er bra, men kjører veldig lite benk pres, bruker heller manualer på benk. på grunn av skuldre, men de har blitt bedre i det siste.

muskelvekt eller styrkeøking, ja takk begge deler^^ er vel mest muskelvekt jeg er ute etter nå i det første:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...