Lars Andre Hognaland Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hei og hå godtfolk! Jeg trener til et 5 dagers treningsprogram og trenger litt hjelp fra de lærde på hvordan jeg skal klare og spise rett. Jeg veier 90kg og er ca 184 høy og ønsker og bygge mer muskler og får da opp fra Diett.no at jeg må daglig ha: 3218 kalorier Minimum 72g fett Rundt 405g karbohydrater 225g proteiner. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan ende opp rundt disse verdiene? La inn på diett.no at jeg spiser 300g kyllingfilet, 1 pose ris, 5 egg, 3 runder med proteinshake og 90g nøtter hver dag, men kommer da bare til disse verdiene: Kalorier: 2324 Fett: 88g Karbohydrater: 129g Proteiner 250g Så konklusjonen er at jeg havner offspec på det meste. Noen som hadde hatt tid og lyst og hjelpe meg? Eventuelt komme med tips til forandringer i kostholdet? Takk! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10898-hjelp-til-kosthold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Bra med proteiner. Hold det på omtrentlig det nivået. Du har absolutt godt av mer fett også, og trenger ikke å komme helt opp på 400g karbohydrater. Men du spiser veldig lite i mengde. To måltider i løpet av dagen? 300g kyllingfilet er jo ingenting og kylling er også veldig magert, som gjør at du havner lavt på kaloriene. Jeg spiser mer enn deg og vedlikeholder :happy: I en "bulkefase" er alt du trenger å tenke på å få i deg nok protein, og ellers kan du fordele fett og karbohydrater som du vil. Det utgjør ikke så enorm stor forskjell, så kjør på slik det passer for deg. Finn energitett og næringsrik mat (havregryn, avokado, masse ris, gode sauser, fløte...) og ikke stress så mye med mengden av de forskjellige. Følg med på vekten. Går du ikke opp i vekt over noen uker må du spise mer. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10898-hjelp-til-kosthold/#findComment-416723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.