Gå til innhold

Scam alert!


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg har brukt Optimum Nutritions Kasein en stund, og sist bestilte jeg en relativt god mengde fra proteinbutikken.no . To av boksene var ikke tette, men hadde riktig konsistens. De som ikke er tette hadde samme konsistens som vanlig myse, og når jeg sammenlignet med mysen fra ON...så var de like.

ONs Kasein kjøpt i Sverige: 2 scoops blandet m/5dl vann = rik og fyldig

ONs Kasein kjøpt i Norge: 2 scoops blandet m/3.5dl vann = vann...med en søledamfølelse

Ble lei av tullet og sendte mail til ON for å høre hva som skjer. Det viser seg at boksene mangler LOT-nummer, og ON kjenner dem ikke igjen. De skal nå sjekke hvor pulveret kommer fra og prøve å spore opp hva som har skjedd.

I mellomtiden anbefaler jeg alle å holde seg unna proteinbutikken.no . Enten kjøper de fra et eller annet øst-europeisk utsalg for å spare penger, og blir svindlet - ellers svindler de med vilje. Jeg vet ikke hva som er verst, men om de blir svindlet er de dumme - og det er nesten verre enn å være smarte nok til å svindle.

Kan være lurt å spre denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...