Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestemt meg for å løpe Birken i høst (21 km), men blir ikke helt enig med meg selv om hvordan jeg skal legge opp treningen. Styrketreningsprogrammet mitt går over fire dager (X-size), og jeg vil gjerne fortsette med dette. Kondisjonen min er forsåvidt grei, men jeg trenger noen lange økter for å forberede både kropp og sinn på dette.

Hvordan kan jeg jeg på best mulig måte trene mot et halvmaraton, uten at det går på bekostning av styrketreningen? Eller er det i det hele tatt mulig? Jeg trener kardio 3-4 dager i uka i tillegg til styrke, men det blir mer kortintervaller, roing eller powerwalk. Har ikke løpt mer enn 10 km siden i vår, men det går mer på tidsaspektet mtp. at jeg allerede trener 1-2 timer fire ganger i uken, enn at formen er dårlig.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10821-halvmaraton-og-styrketrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...