Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter fullført grunnprogrammet i RYP er jeg klar over for å gå over på RYPs ekstrem muskelvekstsprogram. Ettersom øvelsene i grunnprogrammet og muskelvekstprogrammet er det samme, samtidig som jeg er lei av øvelsene, har jeg satt modifisert programmet med nye øvelser. Kan noen komme med tilbakemeldinger om programmet er bra eller ikke?

Dag 1:

15 min oppvarming på tredemølle

Situps

Planken

Push-ups på Bosu

Knebøy

Skråbenk med manualer (denne vil jeg bytte ut)

Roing med bredt grep

Arnoldpress (denne vil jeg bytte ut)

Latpulldown maskin

Bicepscurl

Tricepspress

Dag 2: 4x4 på tredemølle

Dag 3: Repetisjon av dag 1

Dag 4: 4x4 på tredemølle

Dag 5: Repetisjon av dag 1

Er det dumt å kjøre 4x4 intervall trening på de dagene jeg skal ha treningsfri? Vil det redusere effekten av treningen?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10771-mitt-nye-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutt ut push ups på bosu, ta magen til slutt

Forslag til alternative øvelser:

Skråbenk -> Benkpress/flat manualbenk

Arnoldpress -> Militærpress/skulderpress med hantler

Tricepspress -> dips/frankspress

Du kjenner selv om 4x4 to ganger i uka er for mye, selv kjenner jeg at progresjonen er hard nok på grunnprogrammet om jeg legger inn mine virkelig 10rm og jeg må spise MYE for å klare 4x4 i tillegg

Kutt ut push ups på bosu, ta magen til slutt

Forslag til alternative øvelser:

Skråbenk -> Benkpress/flat manualbenk

Arnoldpress -> Militærpress/skulderpress med hantler

Tricepspress -> dips/frankspress

Du kjenner selv om 4x4 to ganger i uka er for mye, selv kjenner jeg at progresjonen er hard nok på grunnprogrammet om jeg legger inn mine virkelig 10rm og jeg må spise MYE for å klare 4x4 i tillegg

Det er faktisk det som er problemet mitt, at jeg må virkelig spise helt vanvittig mye for å klare 4x4 eller styrketreningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...