Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haha det var litt morsomt for jeg skal selv spise pizza fra den lokalesjappen her og ville logge det. Jeg fant italiensk pizza capricciosa på 300 g på diett, den står det at det er 638 kcal i. Men da er nok det muligens litt lite da.. Damnit.. :mad:

Hoi who knew at pizzaer var sååå kalorrrike. Jeg gjorde faktisk ikke det altså. :rolleyes:

Well, now we know.. :eek: Hehe, jeg visste dét da. Men ville vite omtrent hvor mye man får fra hva (fett/karb/protein). Og slår meg til ro med jukselogginga mi.

Pizza, hvis det er GOD pizza ;) , er vel verdt det innimellom.(y)

Enjoy! Hvor spiser du? :D

Fortsetter under...

ikke meningen å være frekk, har vært akkurat slik selv..Men det er så utrolig stressende, man kan jo ikke holde på sånn :p

Det går fint. Som du ser tidlig i tråden, så sa jeg at det ikke er noen fare hvor mye kcal det blir osv. Jeg vil bare vite hvor mye omtrent det blir så jeg får logga det :)

Jeg logger alt, jeg logger hver dag, jeg regner ukessnitt og periodesnitt, haha :p

Hvis det ble på spiseforstyrrelse-nivå så kunne man si det ikke er bra. Men for meg er det nok heller petimeter-genet som slår inn :D

Jeg finner det enormt motiverende, som gjør at det går rett vei :) win-win

Det går fint. Som du ser tidlig i tråden, så sa jeg at det ikke er noen fare hvor mye kcal det blir osv. Jeg vil bare vite hvor mye omtrent det blir så jeg får logga det :)

Jeg logger alt, jeg logger hver dag, jeg regner ukessnitt og periodesnitt, haha :p

Hvis det ble på spiseforstyrrelse-nivå så kunne man si det ikke er bra. Men for meg er det nok heller petimeter-genet som slår inn :D

Jeg finner det enormt motiverende, som gjør at det går rett vei :) win-win

det er bra, så lenge det ikke går forlangt :) har selv blitt helt opphengt å ganske nært spiseforstyrrelser..så måtte bare tvinge megselv til å slutte å telle og spise hva jeg vil :p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...