Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg trenger litt hjelp fra dere der ute angående proteinsparende modifisert faste.

Jeg har holdt på i 2 uker nå, og har merket en seriøs nedgang, mye av dette i starten har jeg forstått at er vann og slikt. Jeg har holdt meg til mer eller mindre lik 0 på fett og karbohydrater utenom en Skyr på morgenen.

Jeg holder meg til rene kjøttprodukter slik som kylling, biffstrimler, kalkun, sei, og slikt.

Så klarte jeg selvfølgelig å få i meg 200 gram kyllingvinger, og det var først etterpå at jeg la merke til mengden fett, og at jeg fikk i meg 50 gram fett.

Har ikke spist noe fett nesten, utenom omega3, men er det krise om man bommer på kyllingen og får i seg denne mengden fett en gang? Eller vil kroppen fortsatt være i nedgangsmodus, bare ikke så mye pga fettet? Jeg ser for meg at fettet ikke blir tatt opp når karbohydratene er lik 0, slik som en eventuell lavkarbodiett, men likevel. Jeg har fulgt psmf strengt til å begynne med for å komme inn i det, og så har jeg ca oversikt på hva jeg spiser og hva jeg ikke spiser, men nå røk jeg på en smell med de vingene.

Er det krise? Og har dere noen tips til gode oppskrifter til psmf-dietten?

Hilsen Jahn

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10629-proteinsparende-modifisert-faste/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, Jahn!

Nå vet jeg ikke om du er her inne lenger, men at du gjør feil en dag på dietten har selvfølgelig ingenting å si. Det betyr bare at du må kjøre på videre og glemme den ene dagen. Husk å se på det større perspektivet :)

Hei.

tusen takk for tilbakemelding. Ja jeg gjorde dette, la dagen bak meg og i det hele tatt.

Nå har jeg gjort denne psmf i 6 uker, og gått ned 11 kg uten at det har gått 1 eneste kg på muskelmassen.

Så det begynner å bli bra, hardt, men bra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...