Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke noen nybegynner i trening, men har nå begynt å bli mer bevist hva jeg holder på med. Jeg går ikke bare på trening uten å ha noen mål. Jeg er 30 år, dame, har født tvillinger (2 år) og har et par kilo å ta bort. Jeg har også begynt på et program for å øke min muskelvekst. Dette startet jeg med for ca 3 uker siden.

Jeg tror jeg har sånn nogenlunde kontroll på mitt kosthold. Spiser bare usunt på lørdager, og da ikke i overflod. Spiser bare fullkorn og groves mulig brød. Har ikke smør på skiva eller spiser masse med sauser og usunt pålegg. Trener ca 4 ganger i uka, 3 dager styrke og en kombinert løping og mage/rygg.

Noen som har noen tips for å få fremgang/fremskyndt prosessen med å ta av noen kilo (veier nå ca 58 og er 163 høy), pluss på få rask muskelvekst. Enten mat eller trening, tar imot alle tips.

Tusen takk

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10610-et-par-kilo-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trening:

Mandag og torsdag trener jeg overkropp, 2-3 øvelser bryst, 2-3 skuldre, 2-3 rygg, og 1 biseps og 1 triseps. Alle med 10 *4 rep.

en dag bein: 6-7 øvelser med 10*4 rep

Neste er løp pluss mage rygg, ca 4 øvelser.

Det ekstra jeg trener i uka er kondisjonstrening, ulik intensitet.

Mat:

frokost: en -to brødskive (ekstra grøvt brød med banan eller makrell i tomat eller skinke og salat og en yoghurt

mellommåltid: 3 dl proteinpulver

Lunsj: 2 brødskiver, samme pålegg som frokost

Middag: Fullkort ris, fullkorn pasta, eller poteter. ca 50-100 gram. Grønnsaker ca 200 gram

Kveldsmat: Samme som lunsj pluss 1 eple

Tror dette er ca hva jeg spiser og trener.

Bruker ikke vekten.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10610-et-par-kilo-ned/#findComment-401207
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...