Gå til innhold

Kom med tilbakemelding og tips:)

Anbefalte innlegg

Gjest johnmf94

Hei, jeg er en gutt på 18 år som har drevet jevnt med styrketrening i cirka 3-4 år.

Jeg har pleid å trene med en typisk bodybuildersplitt hvor musklene er fordelt på 3-4 dager i uka, men på grunn av mye jobb, og en laang gåtur til treningssenteret har jeg nå bestemt meg for å trene hele kroppen 2 ganger i uken og heller bruke litt lengre tid på treningssentret. Da tenker jeg cirka 1t og 30min.

Her er programmet jeg har laget og grunnlaget er selvfølgelig på de klassiske baseøvelsene markløft, knebøy, benkpress og militærpress.

Er det noe du ville lagt til/forandret på?:)

Målet er å øke muskelmasse.

Jeg jobber med data og sitter derfor mye i ro på jobb.

Tirsdag:

Jogging 5min (4% skråning)

Knebøy 10*5

Benkpress 10x4

Stang-roing 10*4

Chinups Failure*3

Jogging 10min

Fredag eller Lørdag?:

Jogging 5min(4% skråning)

Markløft 10*5

Smalbenk 10*4

Militærpress 10*4

Dips Failure*3

Pullups Failure*3

Jogging 10min

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10604-kom-med-tilbakemelding-og-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Hei, jeg er en gutt på 18 år som har drevet jevnt med styrketrening i cirka 3-4 år.

Jeg har pleid å trene med en typisk bodybuildersplitt hvor musklene er fordelt på 3-4 dager i uka, men på grunn av mye jobb, og en laang gåtur til treningssenteret har jeg nå bestemt meg for å trene hele kroppen 2 ganger i uken og heller bruke litt lengre tid på treningssentret. Da tenker jeg cirka 1t og 30min.

Her er programmet jeg har laget og grunnlaget er selvfølgelig på de klassiske baseøvelsene markløft, knebøy, benkpress og militærpress.

Er det noe du ville lagt til/forandret på?:)

Målet er å øke muskelmasse.

Jeg jobber med data og sitter derfor mye i ro på jobb.

Tirsdag:

Jogging 5min (4% skråning)

Knebøy 10*5

Benkpress 10x4

Stang-roing 10*4

Chinups Failure*3

Jogging 10min

Fredag eller Lørdag?:

Jogging 5min(4% skråning)

Markløft 10*5

Smalbenk 10*4

Militærpress 10*4

Dips Failure*3

Pullups Failure*3

Jogging 10min

Hvis du skal øke i muskelmasse så er det vel strengt tatt ikke nødvendig med jogging før+etter:) De fleste tar dette når de skal "finpusse" formen osv.. Ikke når de skal øke i masse! Eller ser det veldig bra ut! Du må også nesten ta det litt sånn etter hvordan kroppen din reagerer! Om du blir sliten etter du har presset på osv!;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...