Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk mine nye RÅLEKRE råååsa pumps i posten i dag, men til min forferdelse så var de akkurat litt for små til at jeg klarte å gå i de :cry:

De er size 9, noe som da skal være en str 39. Jeg er litt bred på foten, så de passer nok til en person med en smal 39-størrelse evt en vanlig 38-størrelse. Vil kanskje heller anbefale de til en 38 slik at man kan ha mulighet til å legge nedi en såle (passe på bena deres vet dere jenter! :whistling:)

Disse pumpsa er HØYE så kjøper må være glad i å gå i heler.

De er ikke brukt AT ALL, helt nye ut av pakken, og kun prøvd på den ene foten med strømpe på.

[ATTACH]42353[/ATTACH]

Selve hælen opp til foten er rett i underkant av 14,5 cm og platået er like over 3 cm. De er mer knæsj i fargen på ordentlig, og har myk "semsket" overflate.

Selges for 500 kroner + porto, med tårevått hjerte :cry: Du kan få med et bilde av meg som griner på kjøpet :ninja::rofl:

post-9881-14440868806317_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10166-lekre-rosa-pumps/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...