Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt til å bestille sukkerfri syrup, men er usikker på hvilket merke.. Da Vinci eller Torani?

Da Vinci ser ut til å være billigere, men har bare smakt Torani..

I tillegg, hvor er det billigst å bestille fra.. anyone?

Fortsetter under...

Skrevet

Skal til usa snart, så har valget av amazon, ebay og selve sidene til begge merkene.. men vet ikke om da vinci er like god som torani.. om den er nesten like bra, men mye billigere, tar jeg den.. men jeg vet bare ikke :confused:

Skrevet

Skulle tro man får tak i det på større matbutikker over there, men det må du nesten spørre noen amerikanere om :)

Er litt nysgjerrig på de der selv, men synes det er litt for dyrt å bestille fra netrition.

Skrevet
Skulle tro man får tak i det på større matbutikker over there, men det må du nesten spørre noen amerikanere om :)

Er litt nysgjerrig på de der selv, men synes det er litt for dyrt å bestille fra netrition.

Hihi, er amerikaner selv og har allerede kjøpt fra butikk der.. men det koster egentlig mer, fordi en liten flaske, Vanilla syrup, kosta 4dollar i butikken.. men kan kjøpe STOOOOR flaske til mindre enn 8 dollar.. Jeg brukte vanilje til kaffe og matlaging, de er seriøst verdt pengene, om du finner dem billigere enn på netrition :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...