Gå til innhold

Godt alternativ til Scivation Xtend?

Anbefalte innlegg

Gjest nobro

Disclaimer: BCAA-haters kan trykke på tilbake-knappen nå. Ikke les videre og ikke post youtube-videoer av de to brødrene eller andre tilsvarende "guruer".

Det ser ut som verdens beste BCAA-tilskudd Xtend (gamle typen) er på vei bort. Out of stock på de fleste steder jeg pleier å handle (mmsports, discountsupps f.eks).

Er det noen som vet om tilsvarende produkt, med ca like god smak og utblandingsevne? Og innhold selvfølgelig.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8883-godt-alternativ-til-scivation-xtend/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke helt det du spør om, men de har den på Iherb.com:)

375g for 200 kr med frakt og 1,1 kg for 400 kr med frakt. Vet ikke hvor mye det blir i avgifter og slike ting når du kommer over 200 kr grensen for den på 1,1 kg, men kanskje noen andre har erfaringer med det?

Jeg sendte forresten en mail til discountsupps og spurte om når tid de ville få inn igjen denne på lager. Da var svaret bare at de ville sende meg en mail når den var på lager igjen:) De sa ingenting om at den var på vei ut eller noe...

Gjest nobro
Ikke helt det du spør om, men de har den på Iherb.com:)

375g for 200 kr med frakt og 1,1 kg for 400 kr med frakt. Vet ikke hvor mye det blir i avgifter og slike ting når du kommer over 200 kr grensen for den på 1,1 kg, men kanskje noen andre har erfaringer med det?

Jeg sendte forresten en mail til discountsupps og spurte om når tid de ville få inn igjen denne på lager. Da var svaret bare at de ville sende meg en mail når den var på lager igjen:) De sa ingenting om at den var på vei ut eller noe...

Aha! Da er det kanskje håp likevel! Iherb er alt for tregt.

Aha! Da er det kanskje håp likevel! Iherb er alt for tregt.

Jepp! Håper da det:)

Før tok det ofte 3-4 uker før varene kom, men de siste mnd har pakkene kommet innen en uke, faktisk. Mulig det bare er tilfeldigheter... Forrige pakke med Xtend tok i alle fall bare 6 dager:)

Xtend blir ofte stoppet fra USA da det inneholder for høye b6 verdier.

Jeg har brukt den gamle versjonen som discount-supplements fortsatt selger til redusert pris:

Buy Scivation Xtend 338g For £16.75 - Discount Supplements ™

men lite smaker igjen nå ser jeg...

Annonse

Gjest nobro
Pluses of new revison is: less artificial sweeteners, it comes from NSF Facility, added electrolytes. So i dont understand waht is so good about old version?

Den gamle smaker mye bedre og blander seg bedre ut. Dvs den blir helt klar. Driter i electrolytes siden jeg ikke trener styrke over mange timer, og kunstig søtning har jeg ikke noe problemer med. Er ikke SV-er.

So, as i do understand you right, the main turn off for you just taste and mixability? I can tell you that new Xtend mixability is the same as an old one. At least i dont have problem with it. Taste, i dont know, tried just blueberry and orange. So blueberry is to sweet for me, orange ok. For me, the main reason of buying a sport supp. is not a taste but efficiency. Hardly anyone will be able to recommend something with a goot taste, because all people have different tastes. If id like something with good taste ill go for an icecream.;)

Gjest nobro
So, as i do understand you right, the main turn off for you just taste and mixability? I can tell you that new Xtend mixability is the same as an old one. At least i dont have problem with it. Taste, i dont know, tried just blueberry and orange. So blueberry is to sweet for me, orange ok. For me, the main reason of buying a sport supp. is not a taste but efficiency. Hardly anyone will be able to recommend something with a goot taste, because all people have different tastes. If id like something with good taste ill go for an icecream.;)

I have tried the new version. Lemon-lime to be exact as this is my favourite, and compared to the old version taste and mixability is way different, with the old version as the most preferrable. Yes, when the amount of BCAA is about the same(I think?) I will of course choose the one with the lowest price(the new is way too expensive), and the best taste as I use this as a thirst refresher:)

As stated in my previous post, electrolytes is not of interest, and artificial sweeteners is NOT an issue.

U feelz me brah?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...